Thursday, August 7, 2008

*sambil berdarah hidung


g a m b a r m e r e k a d u l u d u l u



t e m p a t k e r j a l a m a d u l u



s e m u a b a r u b a r u

noda : dol.. avril lagvine nanti datang perfom sini ah

dosa : ah.. mcm gua minat pon..biar ah..

noda : tapi kalau ade tics free lu mau ka?

dosa : haa..kalau tics free boleh ajer.. lagu2 dia pon ada gak yang gua tau humming2.. hahahah sambil2 leh cuci2 mata tgk awek2 urban ke awek2 lurah ke awek2 goth yg urban serta menunjukkan lurah ke.. hohoho

noda : ah .. lu memang itu je.. awek lu tu mana nak tarok?

dosa : ah dia biar dok rumah je jadik isteri solehah..

noda : eh bkan dia avril nyer fan ke?

dosa : ah.. shit ah~

noda : ahahahah..lu nak tgk awek urban takyah pegi konsert ke club ke dah dol.. gua tau tempat baekk punye..

dosa : eh.. kat mana? camna gua boleh tatau ni...

noda : lu pegi kat sini

dosa : ahhhhh... gua igt tempat baru ke apa.. rupanya kat tenet.. mmg ah melambak gamba2 awek kat situ.. bukan stakat tunjuk lurah je...tunjuk abes pon ada nodddd.. hahahaha

noda : ahahhahah tau takpe...tapi layan dol~

dosa : mmg layan~ hohohoho *sambil berdarah hidung


No comments: