Wednesday, August 6, 2008

kimochi

noda : lu tak teringin ke pegi sana lagi dol?

dosa : dem.. sangat2 teringin nod!~

noda : dah tu..apsal tak pegi lagi je?

dosa : hah kimeknism je lu nod kan...tanya mcm mende tu semudah A-B-C slimmy trim je..gua letop jugak lu kang....duit tak byk dah...minyak naik harga.. nak kene kumpol duit kawen.. keter kene jaga servis guna duit.. kalu rosak itu ini guna duit.. hah.. pegi sana mana ada duit sgt dah nod.. gua order mc d pon ader servis cas RM3

noda : ahahah chill chill....btol gak ckp lu dol... dah tu rasa2 bila lu dpt pegi lagi ?

dosa : hahah.. tau takpe... hrm.. bila AirAsia-X ade buat route pegi situ la kot nod.. kot tambang murah dia gua mampu bayar ke.. huhhh~

noda : gua nak ikot skali nanti boleh dol?

dosa : ahah.. lu nak kimochi kimochi kat sana ehhkkkk?

noda : ahahhaha biasa ahhhhhh ~



2 comments:

mediocre sadist said...

ko takmo promote blog ko ni ke kat orang lain? ni asyik aku je yg komen ni..

aku pon nak pegi sana gak!

nodadosa said...

ahah.. takpe.. bukan aku buat blog utk mendapatkan komen yang byk.. hohohoho :P

jom~